ipeksiiimom 26 yaşında 4 çocuk annesi birinin çok mutlu olması için, kaygı düzeyinin çok düşük olması lazım. 4 çocukla ilgilenmek maddi manevi o kadar zordur ki. Bizim büyüdüğümüz şekilde bilinçsizce büyüyordur yüksek ihtimalle çocuklar. Ya da imkanlar çok iyidir; yatılı bakıcı vardır, ev işlerinde yardımcı vardır, 4 çocuğun sağlıklı gelişimi ancak bu şekilde olabilir. Yoksa desteksiz oluru yok bence.