Arkadaşlar bebeğim 4,5 aylık biraz üşüttü, uyurken burnundan ses gelmiyor nefes alışı iyi ama gün içinde uyanık olduğu her an burnunda hırıltı var (sulu sümük dolu burnunun içi) düzenli olarak serum fizyolojik ile aspiratör yapıyorum ve calpol veriyorum. 1 haftadır böyle yapıyorum ne azalma var ne de dahada kötüleşti ama yerimizde sayıyoruz. Cihazla hava vermem gerekiyor mu yani havayı burnu tıkalı olunca mı yapıyorsunuz? Bizim nefeste bir sorun yok çünkü. Yada extra ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz?