egemmmmmmm Merhaba oğlum 1 yaşında ama hala ek gıdayı dili ile iterek çıkarıyor bu refleks hala kaybolmadı yemek için ağzını açıyor ama diliyle geri itiyor bu nedenle çok çok az yiyor bi iki kaşık anca yutuyordur bu durumu yaşayan var mı ne yapmam lazım
canmanayvesuyu egemmmmmmm refleks olarak mı itiyor istemediği için mi itiyor ki benim bebeğim de istemediği şeyleri itiyor diliyle
suheyla92 egemmmmmmm benmki 18 aylik hala cignemeyi bilmiyor ezip yumusak kivamda verebiliyorum herseyi. Surekli deniyorum eline ekmek muz vs veriyorum isirip isirip tukuruyo nasil normallesicek bu cocuk bilmiyorum hic
GezginPaNDa egemmmmmmm 2 yaşından sonra bazi gıdaları kendi cok az miktarda yemeye basladi 3 lokma yerdi sonra tekrar iteklerdi
egemmmmmmm GezginPaNDa anladım böyle yaptığı için anne sütüne çok düşkün ek gıda alamadığı için doymuyor gelişimi geri kalacak diye endişe ediyorum