Madamehappyyyyy 🥲ilk oğlum da 15 günlük falan çıkıyordum şuan oğlum 30 aylık kızım ise 8 günlük evde oturmak hiç bana göre de değil ama havalar soğudu hasta olur mu korkusu var? Siz nasıl yaptınız kızlar?
organikirmik Madamehappyyyyy öyle gezmek için kırkından sonra çıkmıştım, doktor öyle demişti 😅 ama kış bebeğiydi çok fazla salgın vardı en azından bir bekleyin kırkını demişti
ozge2661 Madamehappyyyyy 20 günlükken çıkmıştım ama temmuzdu hava çok sıcaktı . Yani şimdi bu havalarda biraz dikkat etmek gerek bi de bi sıcak bi soğuk hava tam hasta olma havası bi de bebek soğuk havayı içine çekince belki üşütür mü bilemedim burun mukozaları daha gelişmediği için
KendiEvimdeDeplasmandayim Madamehappyyyyy ben 15gün çıkmadım kendimi hazır hissetmediğim için ama hergün balkona çıkardım aralık bebeği kızım. 15 20günlükken kısa kısa yürüyüş yaptım yarım saat falan hergün değil bunaldıkça. Kalabalık ortama girmemeye dikkat edince bişey olmuyo bence. Ben soğuktan çok korkmuyorum
Madamehappyyyyy organikirmik Hastane den çıkmadan önce doktor da uyardı dikkat edin diye. 🙂evde de insan ekstra bunalıyor.
Madamehappyyyyy KendiEvimdeDeplasmandayim Oğlum yaz bebeğiydi o yüzden çok rahattım ama bu kez çelişki doluyum kızımda.
ozge2661 Madamehappyyyyy en azından bi yarı kırkı çıkınca bebek biraz daha alışır kısa yürüyüşler yaparsınız ya da siz çok bunalıyorsanız biri bi yarım saat bile baksa yürüseniz size iyi gelir lohusalık fena bi şey insan evde çok bunalıyor gerçekten
KendiEvimdeDeplasmandayim Madamehappyyyyy içiniz nasıl rahat ederse öyle yapın en iyi annesi bilir ☺️
ikiierkekkannesii Madamehappyyyyy Hastane kontroller harici iki bebegimde de gezmek amaçlı çıkmadım. Şuan oglum 31 günlük oldu. Hastaneye gitmişken anneannesinde kalıyoruz 2 3 gün bebege de değişiklik oluyor bizede
Madamehappyyyyy ikiierkekkannesii Başka bir yerden kaldığınız için iyi geliyordur. Benim de annem gelmeye çalışıyor ama yine de evden çıkmak gibi olmuyor. 🥲
Ballilokmam11 Madamehappyyyyy kızımda 5.gunddn sonra felan sürekli çıkmıştım ama şimdi tekrar hamileyim 4 hafta kaldı çıkamam o kadar erken hem kziim 27 aylık hemde bu kış bebeği olacak
Madamehappyyyyy Ballilokmam11 Yaniniz da birileri varsa kolay ama yoksa çok zor.. umarım birileri yardımcı olacaktır.
ikiierkekkannesii Madamehappyyyyy Evet canım hastane annemlere cok yakın hemen oraya geçiyoruz gitmişken 2 3 gun kalınıyor iyi geliyor 🥰