Kızlar merhaba 6 aylık bebem var dudağımda uçuk çıktı. Uzak tutmaya çalışıyorum ama emerken olsun kucağımda olsun illa elini yüzüme ağzıma atıyor. Korkuyorum ona bir şey olur mu ? Sizler nasıl önlem aldınız? Bir de kesin bulaşır mı çünkü engel olmaya çalıştım ama attı yani elini kesin bulaşır mı