Necii ayyy biz biz, yaiadık hemde nasıl. Geçen seneki 23 aylıkken yazdırdık allahım tam 18 kutu ilaç bitirdik. Alerji uzmanı KBB, çocuk doktoru ne varsa götürdüm. Yani dedim bu kadar hastalık normal değil çocuk üç gün iyi beş gün hasta. Her gitmemiz de kutu kutu antibiyotik yazıyorlar. İlk başladıklarında çok hasta olurlarmış. Bu sene de hastalandı ama daha hafif seyrediyorok şükür. Mecbur değilsen gönderme