Deletedmom_289 Kızlar yaklaşık 1 buçuk ay önce domates salçası almıştım 1 buçuk kg Lik olanıdan ben 4 hafta yoktum evde şimdi ise yemek yapacaktım market uzak mecbur kaldım yaptım küfsüZ tarafından kullandım birşey olur mu
yildiz-alp2024 Deletedmom_289 malesef bizim gormedigimiz yerlerindede bakteriler oluyor o yüzden aklınızda olsun kullanmayın. bende büyükleri bitiremediğimden küçük alırım hep
cokbilmismom Deletedmom_289 salçasız yapsaydınız daha iyiydi kesinlikle yemeyin o yemeği ne cesaret. Daha geçenlerde iki çocuk oldu bu yüzden
annevebebegiii__ Deletedmom_289 işte o da zararlı. Sen gözle görülür yerdekini atıyor oysa ki her yerinde vardır küf. Bir kereden bir şey olmayabilir ama devamlı yapmayın. Annemde üstten alırdı küfü yapardı yine. Yapay zekaya sorun zararlı bu. Senin gözle gördüğün yerde olduğu kadar gözle görmediğin yerde de var küf demek istedim ben
gurbetteanne10 Deletedmom_289 benim kv dem bazen yapıyor bozuldu diye çöpe atmaz🥴 mecbur yiyoruz bisey olmadı şükür ama zararlı diye biliyorum
Dedektifgadget Deletedmom_289 bence kullanmayın ben artık kullanmıcam önceden kullanırdım ama koku yoksa
Kk41 Deletedmom_289 evet zararlı küflenmemiş yerinden alsanız da . Marketten alınca biraz yağ katıp kavurup saklayın daha çok dayanıyor küflenmiyor