@Cren canım kusura bakma ama doktorun biraz yaşlı herhalde, başk bir doktora git öncelikle, ayrıca 6 aylık bebeğe 4 öğün ek gıda ne demektir ya böyle saçmalık duymadım, bizimki de 6 aylık, 1 hafta oldu tadıma başlayalı, ilk bi dilini sürüyo sonra ağzını sımsıkı kapatıyo yemiyo hiçbirşeyi, ben de mama denedim 4 Aydan beri hiç kabul ettiremedim, biz şuan dilini sürüp bakmasına bile tamam diyoruz zorlamıyoruz, sen 4 öğün deyince şok oldum, ayrıca bebeği öyle zorlayıp o gıdaları erken erken o kadar verip midesini doldurmaya çalışırsan mide ve bağırsak sorunları oluşabiliyormuş, sana da üzüldüm bence bu kadar stres yapma