zeynep0038 ben de aynı durumdayım. Kızım 23 aylık. 15 gün önce emzirmeyi de sonlandırdım. Yaklaşık 1 aydır gece ve gündüz uykularına çok zor geçiyor. Hayır uyumak istemiyorum diye bana parmak sallıyor , çok ağlıyor. Zaten memeyi bıraktırmadan önce uykuya direnç başlamıştı, bıraktırınca da daha kötü oldu. Öğlen 1- 1 buçuk saatte uyuyor. Akşam da uyuması 1 saati buluyor. Normalde öğlen 12 akşam da 9 da yatardı, hiç zorluk çıkarmazdı. 10-15 dk da uyurdu. Hatta akşam uykusu gelince kendisi elimden tutup odasına götürürdü, nen nen edicem derdi. Şimdi uyutana kadar canım çıkıyor. İnşallah geçici bir süreçtir