Selam kızlar. Bebişim 4.5 aylık masallah . Dogdugundan beri kendi tercihi :) bu yonde oldu. Kendi kendine asla uyumadı, ayagımda sallamaya bile razıydım olmadı, beşik asla zaten mosmor oldu aglamaktan… velhasıl baktım memede uyuyo ben de risk alarak uzanarak emzirdim ve dalınca geri cektim kendimi. Simdiye kadar böyle geldik ama bi yandan ilerde cok pişman olur muyum, memeden kesmek zorlasır mı vs vs diye endise ediyorum. Benim gibi memede uyutan var mı ya bana umut olsun kaygı depolamasın soyledikleriniz:)
Ya da bırakmalı mıyım ki bu cok zor da neyse bilemiyorum
Ha bi de gece uyanıyor yanına gidip emziriyorum ben de uyuyaklıyorum sabaha kadar . Ustum acılıyo belim agrıyo aynı pozisyonda durmaktan falan keske boyle olmasa:(