Böyle inliyor gibi ya da konuşucak gibi sesler çıkartıyor daha 3.5 aylık. Ama diğer bebişimde yok böyle bir huy. Tabiki her bebek ayrı ama. Ateşi yok gazı yok karnı tok altı temiz. Uyurken ıh mıh diye sesler çıkartıyor sizce neden ? Rüya falan mı görüyor?