Kendi dogurdugum çocuğu tanıyamıyorum yani bu 2 yaş sendromumu cocugumda mı bişey var ben mi iyi bir anne değilim valla bilemiyorum.. Çok sakin bir çocuktu ne zaman 2 yaşına girdik sinir, cimcikleme, ısırma istediği olmayınca ağlama.. Yani evet her çocukta bunlar oluyodur ama oğlum özellikle cimciklemeyi huy edindi normal oyun oynarken bile cimcikliykr ve ciddi can acıtıyor.. Görmezden geldim, her yaptığında uyardım anşattım valla yeri geldi eline vurdum ettim yok yok geçmiyor. Oyun oynarım kitap okuruz parka gideriz hani daha ne yapabilirim ben cidden tükendim.. İşin ilginç tarafı parla gittiğimiz de orda abileri var onlarla oynar onları hiç sıkmıyor hani desem ki ben istediğini yapmadıgımda sıkıyor sinirden öyle de değil evde iş yapıyoruö ya da oyun oynuyoruz sıkıveriyor böyle hırsını alamıyor gibi.. Ne zaman geçer bu geçer mi valla tükendimm ergo terapiye götürcem en son yani duygu duyu eksikliğimi yasıyor ne yasıyor anlamadım