Kızlar selam bebeğim 3 ayını doldurdu 5500 kilosu. Annem dahil herkes sürekli zayıf diyor. Sadece anne sütü alıyor. Tamam yeğenim filan bu aylarında 7 kiloydu neredeyse ama mama takviyesi de alıyordu. Doktorum mamaya gerek yok normal gidiyor diyor ama bizimkiler sürekli mama vermek istiyor. İyicee aklım bulandı artık. Minyon da olabilir bebek bu arada bence sorun yok. Vermeli miyim mama sizce vardır illa bunu yaşayan anneler bir de gece uyumadan mama verirsen daha uzun soluklu uyur diyorlar doğru mudur bu