Oğlum 54 cm doğdu, şu an 15 aylık 78 cm
Akranlarının yanında ufak duruyor 🥲
Büyüme geriliği mi var diye endişeleniyorum persentilin alt sınırında.
Bir yaşından önceki aylık kontrollerinde sağlık sıkıntısı yok diyordu doktorumuz.
Daha sonra karaciğer sorunları çıktığı için gelişimi için gitmeye fırsat bulamadık.
Sizce araştırma hastanesine götürmeli miyim?
Sizlerin boy durumu nedir merak ettim 🥹