Merhaba tatlı anneler, sezaryen doğum yaptım, karın kası kanamam olduğu için ve iltihaplanmadan dolayı 2 ayrı antibiyotik kullanıyorum. Bebeğim gazlı ve çıkarmakta çok zorlanıyoruz. Rezene çayı bebeğin gazına iyi geliyormuş diye içmemi söylediler ne yapmalıyım? Gece boyunca huzursuz uyuduk uyandık sürekli