mrvalper Olur tabiki ama ben kardeşim olmadığı için çok üzülürdüm çevremde kardeşi olan gördükçe içim burulurdu aradan 17 sene geçince kardeşim oldu varla yok arası şuan yaş aralığımız çok fazla olunca ortak yapabileceğimiz bir şey yok konuşalım sohbet edelim desek oda yok kendi halinde sürekli odasında fazla ergensi takılıyor uyuşmuyoruz zıtız birbirimize 😀 Ama yaşı bana yakın olsun beraber gezip tozalım alışveriş yapalım oturup kahve eşliğinde dedikodu yapalım çok isterdim içimi ona dökeyim oda bana içini döksün falan ne bileyim güzel olurdu diye düşünüyorum 🤔 Kardeş eksikliği yaşadığım için hep hayalim 2 çocuğumun olması ve yaşlarının arasının yakın olmasıydı çok şükür Rabbim nasip etti oğlum 3 yaşında kızım 1 yaşında zorluğu oldu ama şuan bakıyorum da ikisi çok güzel anlaşıyor inşallah hep böyle devam eder