pembebebis Gunaydin kizlar🌸 21 gunluk bebegim normalde anne sutuyle besleniyor, ama sarilik oldugu icin mama da ekledi doktor. Gunde 3 kez falan veriyorum. Sizce 21 gunluk bebege 60 ml cok mu iyi mi
anayimbenn pembebebis çok benim bebeğimde 1 aylık bende arada mama takviyesi yapıyorum en fazla 40cc içiyor şuan
limoncum pembebebis benim sütüm az geliyordu İlk başta emzir emebildiği kadar emsin arkasından 30 ver dedi. İlk hafta böyleydi ikinci hafta 60a çıkardı sonra bıraktık. Kusmasından anlayabilirsiniz ya da doyunca yavaşlar içmesi