Kızlar bebeğim üç aylık son günlerde emerken sık sık memeden ayrılıyor gülüyor etrafı izliyor mesela şu anda da hem emiyor hem çıkarıp ağlıyor, ağladığı zamanları çoğunlukla gaza bağlıyorum ama önceleri böyle yapmazdı. Sütüm mü yetersiz geliyor diye de düşündürdü bu durum ama göğüs pedi kullanıyorum taştığı bile oluyor yaşadığımız bu durum geçici midir tecrübeli annelerin yorumlarını merakla bekliyorum 🌸