momas ben vicco markasının altı tabanlı ev ayakkabılarından alacağım benimde bebeğim yürümeye başladı 14 aylık ama daha yeni başladığı için bu altı tabanlı olmayan patiklerle içe vs basabilir öyle alışabilir geçen kış küçüktü bende patik aldım ama bu kış için kesinlikle ortapetik rahat tabanlı ve hafif birşey olsun istiyorum