mmisa hay yaşayın ya böyle bir yorum arıyorum deminden beri ,yorumları nefesimi tutarak okudum gerildim resmen arkadaşlar bebeğinizi niye kendinizden odanızdan bu kadar ayırma isteği duyuyorsunuz hele ki doğduğundan beri bu çok tehlikeli ani ölümler bu sebeplerden dolayı oluyor lütfen böyle şeyleri övünerek anlatmayalım çok rica ediyorum…bende anlatayım hikayemi oğlum 20 aylık şuanda 18 aylıkken deniyim dedim .Gittim odasına beşiğini kurdum ,neyse akşam oldu ben çocuğumu dedim odasında yatıramamki tekrar beşiği bizim odaya götürdüm yani daha denemesini bile yapamadan içim elvermedi gerek yok böyle birşeye eşimde bende onsuz uyuyabileceğimizi sanmıyoruz :)
mmisa