Kızlar bebeğim 45 günlük🥺 2 gündür kakasını yapmıyor bugün 3. Günü. Sadece anne sütü alıyor. Gaz problemimizde vardı doktor probiyotik ve damla vermişti kullanıyoruz. Bugünde spaya götürücem iyi gelir dedi doktor. Zeytinyağı denedik.Sürekli masajlar, hareketler yaptırıyoruz.Başka önerisi olan var mı? çok üzülüyorum ilk bebeğim🥺🤍