4 yaş kızım var bu ara aksi inatçı beni hiç dinlemiyor 3 yaşındayken hiç böyle değildi bu ara çok huy değiştirdi.. Kurs da desen sessiz sakin varlığı yokluğu belli değilmiş arkadaşları oyun oynuyormuş kızım kenarda tek başına oturuyormuş öğretmeni çok utangaç diyor napıcam bilmiyorum 😕😕 kurs da haftada 1 gün ona gidiyor sadece