4gün önce 2.ay aşısını yaptırdım Uyutuyorum gözlerini kapatıyor 10 dakika geçmeden açıyor atak haftasınamı geldi ondanmı aşıdanmı bilmiyorum emzik almıyor bazen alsada 2 dakika sonra atıyor alsa oda rahatlıcak bende ama yok malesef geceleri 1 1.30 civarı uyuyor sabah 7 gibi kalkıyor ama gündüz sürekli kucakta yatırınca ağlıyor huzursuz ne yapıcam nasıl düzene sokucam bilmiyorum çok yoruldum