asya358_ merhaba korkmayın . Benim oğlumdada 3 yerinde vardı 3 üde doğuştan 1 i elimde biri karnında biride saç dibindeydi alnında yani . Bizimki şişiyordu ve rengi çok koyulaşıyordu . Doktorumuz ilaç kullanmamızı söyledi büyüdüğü ve şiştiği için . 4 aylıkken başladık . 8 aylıkken kestik ilacın çok faydasını gördük . Şuan 21 aylık göbeğindeki gitti . Elindeki rengi soldu sadece hafif bi iz var . Alnındaki tekrar koyulaşmaya başladı ilacı bırakınca ama doktorumuzun koyulaşabilir ama şişmez dedi . Dediği gibi oldu . Şimdi rengide solmaya başladı yine . Arkadaşımın kızındada vardı o ilaç kullanmadı oda 21 aylık kendi kendine gitti oda . Sadece bazı durumlarda çarpmada felan kanama olabiliyor . Biz yaşamadık ama arkadaşım yaşadı .