Merhaba anneler 9 aylık bebeğim 9 Ekim akşamı saat 6 da yataktan düştü düştüğünü eşim gördü poposunun üstüne düştügünü ve bacağını kalorifer peteğine vurduğunu dedi o günün sabahı saat 5 de bebeğim aralıklı kusmaya başladı apartopar çocuk acile götürdük herşeyi anlattık röntgen istedi röntgende kabız ve çok gaz birikmesi gördü doktor lavman verdi evde yaptık kakasını yaptı yaptıktan sonra da ishal başladı ve devamlı gaz çıkartıyor eşimle ben 2 hafta önce bagırsak enfeksiyonu olan hastalıktan geçirdik eşim birkaç gün kustu ishaldi bebeğimize geçmemişti o zaman gittiğimizde biz böyle bir hastalık geçirdik dedik bebegimizde de olabilir mi diye sorduk bogazına baktığında şişlik ve kızarıklık gördü düşmesinden iki gün önce burun akıntısı vardı augmentin dolven verdi gönderdi bizi bu gün dördüncü gün ama hala devam ediyor kusma halsizlik ishal ne yerse kusuyor bol bol su vermeye çalışıyorum bişey yemesede korkuyorum bişey olucak diye aç duruyor çok üzülüyorum neler yapabilirim evde