Oğlum 3 buçuk yaşında bilmiyorum belki ben herşeyi otizme bağlıyorum ama bazı hissiyatlar peşimi bırakmıyor mesela teşhis alan biri nasıl aldı ne gibi durumda verildi merak ediyorum. Yemeğini kendi istemezse asla yemiyor ben yediriyorum buna ben alıştırdım belki ama sonuçta yiyebilir yemiyor. Tuvalet eğitimini verdik bazen kilodumu siz çekin diye ağlıyor bende inatlaşıyorum çekmiyorum en az 10 dk çek çekme savaşı veriyoruz. Bazen kendi kendine böyle değişik şekilde konuşurken buluyorum onu. Kreşe verdik 1 ay gitti sonra hiç gitmek istemedi sürekli sürekli ağladı mecbur okuldan aldık belki erkendir hazır değildir diye. Bazen oyuncaklarını Yanyana diziyor Kafam çok karışık