Dün 2. Ay aşımızı yaptırdık bugün çok uyuyo. Aşıdan mı oluyo acaba
Reyhanbal Evet aşıdan bizim de öyle olmuştu
Reyhanbal kızım da asıdan sonra fazla uyur 🙈
Ebru-34 demedide hemşire. Endişe ettim