Bebeğim 4 buçuk aylık. Gaz sancısı derdimiz yeni bitti tam rahatlıyoruz derken hemen uyku problemleri başladı normalde gaz sancısı olsada kucağımda rahatlar uyurdu şimdi uyutmak için kucağıma alıyorum kafasını nasıl çeviriyor etrafa bakınıyor emziği atıyor aslında uyucak uykusu var emzikle uyuyor ama uyuyana kadar benim belim sırtım kopuyor nadiren yerinde uyuyor hadi bir şekilde uyudu diyelim genelde 8 buçuk 9 gibi yatırıyorum gece uykusuna ilk uykusunu güzel uyuyor birkaç saat sonra uyanıyor emziryorum yatırıyorum birdaha allah kerim uyumuyor kucağımdan bıraktığım an uyanıyor ayağımda sallasam durduğum an uyanıyor sabaha kadar ayaktayız direniyor hiçbişey istemiyor sızlanıyor uyku eğitimi falan hiç istemiyorum ama mecbur mu kalıcam bilmiyorum siz nasıl sağlıyosunuz uyku düzenini