Selamlar herkese oğlum 10 aylık. Birkaç gün önce ateşi 37.8 gibi yükseldi ama başka belirtisi yoktu diştir dedim 2 gün 37.5 gibi devam etti geçti şükür. Ama o günden beri gece omzumda kucağımda uyumak istiyor bıraktığım gibi ağlıyor. 3 gündür gece uykum eğer omzumdayken yatabilirsem 20 dakikayla sınırlı. Yani o omzumdayken önce sırt üstü yatıyorum uyanmazsa yan dönüyorum onun kafası hala boynumda ve kucağımda tutuyorum falan hayal edebilin diye detay verdim :)) noldu böyle geçer mi