Kızlar 9 aylık bebeğim var altta 2 diş var 6 aylıkda çıkarmıştı ateşle beraber şimdi hem alt hem üst 2 şer tane patladı ateş falan olmadı fakat dün gece eli ve ayağı ateş gibi yanarak huzursuz uyandı kafada ateş yoktu bu gece tekrar eller ayaklar ateş gibi yanıyor kafa da 37.3 geçmedi yükselmedi 1 saat çabaladım ateş düşürücü verdim çıkmasın diye hafif de inilti vardı huzursuz öbüründe 39a yaklaşmıştı çünkü bekledim neyse bu el ayak yanması ilk defa başıma geliyor yaşayan varmı acaba bilgisi olan