Benim oğlum da 50 günlük. Banyosunu gündüzden yaptırıyorum ne olur ne olmaz belki gece terler, oda ısısı birden düşer üşüyebilir diye. Gün içinde aktivite olarak klasik müzik, kuran gibi daha ezgili sesleri dinletiyorum. Dönencesi var onu izletiyorum, bol bol konuşuyorum. Ayna koyuyorum bazen orada kendisine bakıp bu aralar gülmeye başladı. Ve ilgisi arttığı için çevreye kucağımda gezdirip tanıtıyorum. Sessiz ve dikkatlice etrafı izlemeyi seviyor.