Arkadaşlar ben bebeğime sürekli prima premium care kullanıyorum, kalitesinden çok memnunum, bir de kullanımı belki rahat olur diye prima premium care külot bez deneyeyim dedim ama elime alır almaz iç yüzeyinin prima aktif bebeğe daha çok benzediğini gördüm, ve bebeğimin poposu ıslak kaldı, bana tuhaf geldi, kullanan varsa siz ne düşünüyorsunuz merak ettim