Bana ilk seans için şunu dedi uzmanımız , çocuğunu sakın bir şekilde dinle konuşmasını bitirene kadar ,asla kasların dahi düşmeyecek sende olumsuz bir yüz ifadesi görmeyecek dedi ,onun dışında onu asla düzeltmeye kalkma yani soyle digrusunu tabu ki söyleyeceksin ama öğretmeye çalışma dedi , çocuğun kaygı stres yaşamayacak , stres ve kaygı kekemelik sebebidir , eğer bunlar ortadan kalkarsa düzelecek , zaten bak çok zeki felan demişti , paylaşmak istedim sizin de faydanıza olur belki diye