Cuma günü sabahtan beri oğlumun ishali var cuma gecesi hastaneye götürdük bugün de 15 dakika da bir yarım saatte bir azcık kaka yapıyor 24 saat oldu daha doktora gideli doktor hemen geçicek bişey değil demişti ama korkuyorum ablamla konuşuyorum bence yine götür sabahı bekleme diyor 1 saat önce yatırdım şimdi yine kakasını yapmış sabahı beklesem mi götürmek için 😔23 aylık oğlum