Ne lanet şeymiş ya 2 gündür ısırdığı yer ağırıyor görünürde hiçbirşey yok ama yanıyor kaşınıyor ağrıyor biraz araştırdım da morarma şişme olmadığı sürece sorun olmuyormuş ama yarında geçmezse hastaneye gidecem de başına gelen varmı normal mi bu durum