Aselcikk atak haftasındasınız ondan , 22,5 ile 26.cı hafta atagın en kötü oldugu hafta ondan sonra atak bitiyor . 29-30 . Hafta huysuz olabilirmis onun sebebi atak degil artık mesafeleri ögrendigi icin annenin yuruyup uzaklastıgını ögrendigi zamanmıs ondan sonra gecicek insallah