Henüz tulum almadım ben ama 24-25 derece evim için sadece zıbınla yatırıyorum. Yarım kollu yada uzun kollu zıbın farketmiyor. Üstüne hafif battaniye örtüyorum yetiyor. Yani kendimle kıyaslıyorum biraz, bana hafif örtü yetiyor , bebeğimede hafif battaniye olur diyorum , ya da bebeği çok katkat giydirsem ben daralıyorum bu sefer ve çocuğunda hemen azaltıyorum çıkartıyorum giysilerini. Önceden üşür diye giydirir sarıp sarmalardım isilik oldu canım sıkıldı.