Sağarak ilerliyorum 2. Aydan beri… son 1-2 haftadır her sağımda 20-40 ml ancak çıkıyor, eskiden en az 100-120 ml. Çıkardı her sagimda süt … Suan bosa mı uğrasıyorum? Sütüm kesilmis mi oluyor? Bebegim 9,5 aylık bu sekilde zaten mama tüketiyor zamanımi bosa mi harciyorum?