momyyorgun Kızlar şaka gibi sürekli uyanık uyanıkken de full ağlıyor bu kadar uyumaması normal değil küçücük bebek daha atak mı acaba
pselin momyyorgun gaz veya reflüdür. bebekler uyumayı bilmediği için, uyuyamadığı zmn çılgınlar gibi ağlar. bi derdi vardır mutlaka.
Aybarss-k İnşallah geçici bi süreçtir ilk bebeği 2 yıl uyku yüzü görmeyen ben 😀 ilk çocuğum doğduğu günden öyleydi gece gündüz uyku bilmezdi 10 ar dakka falan uyurdu ama senin Bebişin düzeni varda yeni böyle olduysa belki geçiçi bir süreçtir
momyyorgun Aybarss-k düzen demeyelim ama uyuyordu yani bence geçicidir ya çok bunaldım hep ağlıyor 🥲🥲
Aybarss-k İkinci bebeğim 2 aylık benimde yani uyumadığı zamanlar da oluyor gündüzleri pek uyku sevmez falan ama sizin dediğiniz gibi olmadı sürekli ağlama falan
momyyorgun Aybarss-k normalde kucağımda zıplayınca susardı artık onda da susmuyor , meme de bazen ağlıyor bazen emip susuyır
momyyorgun nuralbayrak97 hala ağlaması devam bi iki gün düzelir gibi oldu şu ara yine aynı . Ağlamaktan göbek fıtığı oldu
uraskoom momyyorgun aynı şeyleri yaşıyoruz gerçekten artık kafayı yemek üzereyim 🥺 2 ay 5 günlük uykuya direniyor resmen. Uyumadığı her dakika ağlıyor aynı şekilde bizimkinin de göbeği fıtık oldu 🤦🏻♀️
papatya5858 nuralbayrak97 ne gzl darısı başımiza insAllah bnm kızımda kırkı çıktığından beri gündüz uykusu yok beş on dk sonra kalkıyor çok yoruldum artık üçüncü ay biteck dördüncü ayın içine girecek hâlâ aynı🥺