Zulsicey Yaklaşık bir buçuk ay önce emzirmeyi bıraktık, ara ara sağım yaptım ama son üç haftadır birşey yapmadım. Şimdi göğsümde ağrı hissetmeye başladım ve elimle sağınca sarı süt çikti. Mastit mi, mastit olursa nasıl anlaşılıt, ne yapmak gerekir
minikbirbebe Mastit olabilir hatta kiste de dönüsmüs olabilir saglık bu bence doktora gözükün kist olduysa kansere dönüsür Allâh korusun
Zulsicey minikbirbebe sol göğsümde önceden üç tane kist vardı onlar lâ ilgili bir ağrı değil şuandaki yaşadığım daha farklı sanki, ne zaman çekilir süt