sibelcik Arkadaşlar merhaba kızartma yağını kaç defa kullanıyorsunuz ben sadece genelde patates kizarttigim için süzüp 3 4 defa kullanıyorum eğer karışık kızartma yaparsam rengi çok dönerse döküyorum..sizce yanlismi yapiyorum
hembarbihemharbi Ben de aynı şekilde kullanıyorum yağ 400 500 tl bir kere kullanıp dökemiyoruz maalesef
momas sibelcik 4 kere falan kızartıyorum sonra bi deterjan şişesinde biriktirip geri dönüşüme atıyorum