stillwasser ama daha onceki anlaattiklaruniz net hatrliyorum otizm ile ilgisi yok.biraz dil gecikmesi vardı tam gelisme saglanmadan baska bi dile yenide olsa maruz kaliyor.zaten krese baslayinca etkisi 1 2 haftada oluşmuyor.ozamandan şuana kadr cok normal.algisı,komut ve tepkileri normal bi çocuk..otizm daha belirgin.bu konuda bukadar dusunceye strese kapilmasan keşke🌸