ylmzebr
1 yaşındaki çocuğa otizm testi yapılması bana biraz erken gibi geliyor açıkçası. Çünkü otizm tanısı genelde 2 yaş ve sonrasında daha netleşiyor. 1 yaşında çocukların gelişimi çok değişken, kimisi daha erken yürür, kimisi konuşmaya başlar, kimisi daha geç. Bu yaşta gelişimin önde olması da, geride olması da çok normal aslında. O yüzden doktora güvenmek önemli ama bu kadar küçük yaşta test yapılmasına da biraz şüpheyle yaklaşmak lazım