smaktroll Ah yavrum benim☺️☺️Her emzirmede farklı tarafa yatırın. Bir sağ bir sol dikkat edin düzelir. Daha çok küçük minnoş öyle aman aman bir düzlük yok. Doğum sivrilip var henüz yavaş yavaş düzeliyor, benim oğlumda sivri gibiydi e normal doğum öyle olur, düzelir dedi doktoru. Şuan 5,5 aylık ben de dikkat ettim düzeldi.