Kızım 23 aylık. Annemin yanına gelmiştik, erkek kardeşimin arkadaşı hastaydı. Kardeşim ona yemek falan götürdü, çocuğun ailesi yanında değil köyde diye. Çocuktan kardeşime hastalık bulaştı, kardeşimden de kızıma bulaştı. Burun akıntısı hapşırıkla başladı, ateş pek olmadı. Şimdi de öksürüğe döndü. Bir de 15 gün kadar önce emzirmeyi bıraktık, hem onun sıkıntısı hem annemin yanında olduğumuz için babasından evden ayrı kaldı. Diş çıkarıyor bir de üstüne hasta oldu, gerçekten çok zor geçiyor. Sürekli ağlıyor, huzursuz. Şimdi de öksürükten uyuyamıyor. Doktorumuzun verdiği öksürük ilacı vardı onu verdim, bir de bal iyi geliyor ondan yedirdim ama gene de çok öksürüyor . Nasıl geçebilirim öksürüğü ? Boğazını gösterip ağrıyor diyor, çok ağlıyor.