Kızlar bebeğim 15 günlük. Memeyi bazen emiyor bazen reddediyor. Parmak ve şırınga ile veriyordum mamayı şimdi philips 2 numara başlıjlı biberonla veriyorum. Memem haricinde ne verirsem ağzına heemn kapıyor ama memeyi bir türlü tam kapmıyor. Bazen de oluyor ki yarım saat emziriyorum 2 memeyi toplam. Araştırırken eds yi gördüm katater yardımıyla memeye alıştırma diye. Kullanıp memnun kalan varmmı gerçekten memeye alışıyorlar mı