Ben de oğluma kullanıyorum. . Kızımda park beşiği taşıyıp durmuşuz. Hâlbuki babynest büyük rahatlıkmış. Mutfakta yemek yaparken masanın üzerine yatırıyorum oradan izliyor, uyuyor. Odadan odaya rahat rahat taşıyorum. Benim şimdiye kadar neden daha önce almamışım dediğim ürünlerin başında geliyor. Öneririm.