berosunannesi verseniz de yapay hepsi zaten.
Bedeninin vitamin üretimini etkiliyoruz o sekilde, ilac vitamin vs vermeyi biraktigimiz gibi afalliyor sistem nasil üretecegini ya da nasil depolayacagini bilmiyor alismis oluyor takviyeye.
Mesela hatirlarsiniz eskiden cok vardi anahtar emen yok kum yiyen cocuklar bende onlardan biriydim ve demirim yerlebirmis o yuzden yapiyormusum.
Demem o ki bizde bir seyler eksik oldugunda zihnimiz bile o ekksikligi gidermek icin cabalar, mesela benim kizim asla asla asla ceviz yemezdi bu siralar resmen ceviz canavari, demek ki ihtiyaci var bedeninin. Bence siz bi tablo hazirlayin kendinize neyde ne vitamin var diye ve o besinleri ara ara verseniz bile emin olun yeterli olaccaktir