Tosbaaalp oglum 14 aylik, gecen ay biraktik gece beslenmesini. Cok zor gecti ilk gecemiz. Bagirmalari, aglamalari, saldirmalari.. hic bitmeyecek sandim. Nefesi kesilene kadar agladi. Her defasinda aldim sakinlestirmeyi denedim pek ise yaramadi. Kucagimda sallayarak uyuttum bikac defa sonra basbas bagirmaya basladi tekrar. Israrla emzirmedim. Icim parcalandi ama direndim. Ertesi gece bi defa uyandi emmek icin, yine sallayarak uyuttum. Cok sukur simdi her gece 1 defa uyaniyor geri uyutuyorum. O ilk gece yasadigimiz faciayi birdaha yasamadik. Onemli olan kararli olman ve ne olursa olsun pes etmemen.