Bi tek ben yaşamıyorumdur tabiki ama hiç ruhsal belirti yaşamadan olan var mı onu merak ettim benden kötü olan varsa şükür edicem stsgsfdg
Her ay farklı oluyor aslında ama bu ay bir sinir hali özellikle neden bilmiyorum eşime karşı bir nefret pat dese çat diyorum shshdh sancı bi dert zaten doğum yapınca geçer diyolardi tövbe. Hamile gibi mide bulantısı kramplar 🤦♀️🤦♀️ bi on gün önceden başlıyor, doğum yapınca da şekil değiştirdi. Sizde nasıl oluyor ya?